6 תשובות
זה כי סין זו מדינה של דיקטטורה ופה זו מדינה דמוקרטית אז האוכלוסייה מקשיבה מאוד לחוקים הרבה מרוב פחד
שואל השאלה:
אבל זה הגיוני שסין בכלל בכלל לא מושחתת?
אבל זה הגיוני שסין בכלל בכלל לא מושחתת?
אני לא בדיוק יודעת אבל הדיקטטורה שם מאוד קשה ומי ששולט שם מאוד מפחיד ויש מצב שיש שם שחיתות אבל אני לא בטוחה
שואל השאלה:
אז למה כולם אומרים שסין מודל לחיקוי ושאין שם חולים? מי יכול להתחייב שסין לא מטייחת את הנתונים? הביביסטים כל הזמן מציינים את סין כמודל לחיקוי
אז למה כולם אומרים שסין מודל לחיקוי ושאין שם חולים? מי יכול להתחייב שסין לא מטייחת את הנתונים? הביביסטים כל הזמן מציינים את סין כמודל לחיקוי
ברור שסין מטייחת נתונים.
אנחנו לא יודעים עליהם כלום.
שנה שעברה האסטרטגיה שלהם לסגר היתה לירות במי שיוצא מהבית.
אנחנו לא יודעים עליהם כלום.
שנה שעברה האסטרטגיה שלהם לסגר היתה לירות במי שיוצא מהבית.
סין הקומוניסטית היא חד משמעית גרמניה הנאצית של ימינו.
באותו הנושא: