5 תשובות
שאלה טובה אני תמיד עונה רק אם אני בטוחה ואם אני לא בטוחה אז בדרך כלל אני לא עונה ואם כן אני כותבת שאני לא בטוחה.
אני עונה רק למה שאני יודעת
שואל השאלה:
יש אנשים שגם בטוחים שהם יודעים משהו אבל בכל זאת עונים ^ ^^
לא יודעת מה איתכם
אנונימית
מנסים לעזור
פרחי9