44 תשובות
וואו זה מעט מאןד ולא בריא בכלל.. את אל תעשי את זה בכלל!! ותדברי איתה עלזנ
זה ממש ממש לא בריא זה קצת ממש בצורה מוגזמת תתערבי לפני שיהיה מאוחר מדי
זה ממש לא בריא
היא מרעיבה את עצמה, תמחקי את התפריט הזה ואל תיפלי להפרעות אכילה. תנסי להבין ולדאוג, אבל גם לעצמך. זה ממש לא מספיק, אפילו לארוחה אחת...
שואל השאלה:
להעיר לה גם על הספורט? זה מוגזם?
להעיר לה גם על הספורט? זה מוגזם?
אנונימית
^ תעירי ותנסי לתמוך ולהסביר לה שהיא בכיוון לא בריא שהורס לה, יהרוס לה בעתיד ובעצם זה הורס את החיים. וזאת הסיבה שהחילוף חומרים שלה איטי כל כך, בגלל ההפרעות אכילה. כדאי שתטפל בעצמה ותהיי שם בשבילה. בבקשה ממך אל תקחי ממנה דוגמה. לטובתך.
אני מתמודדת עם הפרעות אכילה ותאמיני לי שזה המקום הכי חשוך שיש, נראה שעושים מזה טרנד ושזה מגניב, אבל לא. זה סבל, מלחמה יום יומית והלוואי שיכלתי להחזיר את הגלגל אחורה.
אני מתמודדת עם הפרעות אכילה ותאמיני לי שזה המקום הכי חשוך שיש, נראה שעושים מזה טרנד ושזה מגניב, אבל לא. זה סבל, מלחמה יום יומית והלוואי שיכלתי להחזיר את הגלגל אחורה.
לא בריא בכלל, תדברי איתה ותגידי לה שזה לא סבבה
שואל השאלה:
איו שום סיכוי שהיא מודעת לזה שזה לא בסדר..היא לא הייתה מציעה לי את התפריט, אני חושבת שהיא בהכחשה לגבי מה שקורה..
איו שום סיכוי שהיא מודעת לזה שזה לא בסדר..היא לא הייתה מציעה לי את התפריט, אני חושבת שהיא בהכחשה לגבי מה שקורה..
אנונימית
זה מספיק לארוחת בוקר בקושי החרא הזה
זה ממש לא בריא. זה הדברים שאני אוכלת רק לנישנוש תדברי איתה על זה או אם אמא שלה אמא שלך תתיעצי על זה עם מישהו היא פוגעת בגוף שלה
אני גם לא מבין בזה אבל זה בקושי עשירית ממה שאדם צריך לאכול בשביל לשמור על המשקל...
זה גרוע
מזה ארוחת ערב אפרסק אני בוכה
זה ממש לא בריא
זה ממש לא בריא
שואל השאלה:
היא גם אמרה לי שאם אני רעבה בין הארוחות אני צריכה לשתות כמה שיותר מים שאפשר וזה יעזור לי להדחיק את הרעב..אני אתקשר אליה עכשיו זה פשוט לא בסדר..מה להגיד לה? אני ממש לחוצה אולי כדאי שאני אתקשר לאמא שלה פשוט?
היא גם אמרה לי שאם אני רעבה בין הארוחות אני צריכה לשתות כמה שיותר מים שאפשר וזה יעזור לי להדחיק את הרעב..אני אתקשר אליה עכשיו זה פשוט לא בסדר..מה להגיד לה? אני ממש לחוצה אולי כדאי שאני אתקשר לאמא שלה פשוט?
אנונימית
זה ממש ממש לא בריא!
המצאת סיפור טוב, רואים שאת מדברת על עצמך ולא זה לא טוב חמודה ._.
אנונימית
שואל השאלה:
^היא החברה הכי טובה שלי, היא פשוט ממש נכנסה לכושר אז שאלתי אותה מה עם זה ואז היא סיפרה לי..אני אולי הייתי בהכחשה לגבי כמה שזה לא טוב כי לא יודעת מה לעשות עם זה אני אוכלת מה שבא לי ועושה הרבה ספורט במסגרת משהו אחר, אני לא יודעת כלום תזונה
^היא החברה הכי טובה שלי, היא פשוט ממש נכנסה לכושר אז שאלתי אותה מה עם זה ואז היא סיפרה לי..אני אולי הייתי בהכחשה לגבי כמה שזה לא טוב כי לא יודעת מה לעשות עם זה אני אוכלת מה שבא לי ועושה הרבה ספורט במסגרת משהו אחר, אני לא יודעת כלום תזונה
אנונימית
מדובר בערך 300 קלוריות ביום.. וגם ספורט היא עושה? זה לא רק מתכון מושלם להפרעות אכילה אלא גם מסוכן לגוף של נערה מתבגרת והרעבה ממושכת כמו( לפי מה שכתוב נראה שהיא עושה את זה הרבה..) שהיא עושה פוגעת במערכת הרבייה של הגוף, בעצמות, בשיער, בכח של הלב - בכל המערכות של הגוף... ברור שלא תעשי את זה, נשמע שאת כבר יודעת שמשהו פה לא בסדר, אני מקווה שהחברה שלך תלמד לשמור על הגזה שהיא רוצה בדרך שלא מסוכנת עבורה..
שואל השאלה:
אני יודעת ממש מפורט כי העתקתי מהודעה, היא כתבה לי בדיוק מה לעשות עם זה ואני לא חושבת שהיא יודעת שזה לא בסדר..עדיף שאני אדבר איתה ישירות או עם אימא שלה?
אני יודעת ממש מפורט כי העתקתי מהודעה, היא כתבה לי בדיוק מה לעשות עם זה ואני לא חושבת שהיא יודעת שזה לא בסדר..עדיף שאני אדבר איתה ישירות או עם אימא שלה?
אנונימית
אמא שלה
שואל השאלה:
^^^וואי את האמת שאני לא יודעת כמה היא עושה בכללי, כשאמרתי ריצה מסביב לרחוב וקפיצה בחבל זה מה שהיא כתבה לי כדוגמא..
^^^וואי את האמת שאני לא יודעת כמה היא עושה בכללי, כשאמרתי ריצה מסביב לרחוב וקפיצה בחבל זה מה שהיא כתבה לי כדוגמא..
אנונימית
זה יכול להגיע לאשפוז. ולא רוצים שזה יקרה נכון? תגידי לאמא שלה
תפריט נוראי. תתערבי.
תדברי איתה זה ממש לא בריא
שואל השאלה:
תודה לכולם, אני חושבת שבאמת הייתי בהכחשה לגבי המצב שלה כי זה פשוט כואב לי לדעת שהיא תעשה את זה לעצמה..וגם לא ידעתי איך להתמודד עם זה ולמי להגיד כי ידעתי שהמצב של הבריאות והעתיד שלה תלוי בי במצב הזה..אני אתקשר לאימא שלה
תודה לכולם, אני חושבת שבאמת הייתי בהכחשה לגבי המצב שלה כי זה פשוט כואב לי לדעת שהיא תעשה את זה לעצמה..וגם לא ידעתי איך להתמודד עם זה ולמי להגיד כי ידעתי שהמצב של הבריאות והעתיד שלה תלוי בי במצב הזה..אני אתקשר לאימא שלה
אנונימית
תעדכני מה קורה❤
ראשית זה לא נקרא תפריט! ארוחת הבניים שלי יותר גדולה מזה
עצוב נורא לשמוע
תצילי אותה! אם לא את תמצאי את עצמך מוסרת לה את עבודות בית הספר למיטה בבית החולים!
מניסיון היו לי 2 חברות כאלה
תדווחי להורים
עצוב נורא לשמוע
תצילי אותה! אם לא את תמצאי את עצמך מוסרת לה את עבודות בית הספר למיטה בבית החולים!
מניסיון היו לי 2 חברות כאלה
תדווחי להורים
זה מעט בקטע מוגזם, וגם לא מספק לה את כל אבות המזון
אם זה לא ספאם-
זה הרעבה והיא בדרך להתעלף ולהגיע לבית חולים
תדווחי לאמא שלה זה לא צחוק
זה הרעבה והיא בדרך להתעלף ולהגיע לבית חולים
תדווחי לאמא שלה זה לא צחוק
יואו זה מזכיר לי אותי פעם שהייתי אנורקסי אני רציתי להתחטב חשבתי שזו הדרך אבל ממש לא אני רק נייהיתי צימוק והיה לי הרבה בעיות אני ממליץ לאף אחת לעשות מה שהיא עושה אם בא לכם לרדת במשקל יש לזה תפריט וגם מי שיורד במשקל צריך לאכול הרבה ולעשות הרבה ארובי
הכי טוב זה לקחת מאמן פרטי ולעשות מה שהוא אומר בלי לסתות ימינה או הצידה
אני ברוך ה כבר מחוטב כי אני עשיתי מה שהמאמן אומר לי
(את יכולה לדבר איתי על זה בפרטי אם בא לך)
הכי טוב זה לקחת מאמן פרטי ולעשות מה שהוא אומר בלי לסתות ימינה או הצידה
אני ברוך ה כבר מחוטב כי אני עשיתי מה שהמאמן אומר לי
(את יכולה לדבר איתי על זה בפרטי אם בא לך)
אנונימי
אם אני רוצה להרעיב את עצמי למוות אעשה את זה
אנונימי
זה ספאם נכון?
בריא מאד תודה על התפריט 3> אבל את יכולה לשאול אותה במה אפשר להחליף אבוקדו? אני שונאת אבוקדו
אנונימית
^מישהי פה בדרך לאשפוז
וואי זה ממש לא בריא!
זה כלום!!!
את כל זה היא צריכה לאכול בארוחה אחת שתביני!
תעירי לה,היא מרעיבה את עצמה
זה יכול להגיע למקומות יותר גרועים
עדיף שתשמין....ושלא תגרום לעצמה נזק!
ככה מתחילה אנורקסיה (מקווה מאוד שזה לא נכון!!!)
זה כלום!!!
את כל זה היא צריכה לאכול בארוחה אחת שתביני!
תעירי לה,היא מרעיבה את עצמה
זה יכול להגיע למקומות יותר גרועים
עדיף שתשמין....ושלא תגרום לעצמה נזק!
ככה מתחילה אנורקסיה (מקווה מאוד שזה לא נכון!!!)
אנונימית
שואל השאלה:
היי..דיברתי עם אימא שלה והיא אמרה שהיא מצאה אוכל שהיא כנראה הסתירה, היא כבר חשדה בה קצת ושמה עליה עין, מסתבר שהיא כבר הפסיקה לאכול ככה אבל היא המליצה לי את זה כי היא רואה את זה כדבר נורמטיבי.
אימא שלה לא דיברה איתה ישירות על זה לפני זה אבל בגלל שהיא הבינה שזה רציני היא כנראה עשתה איתה שיחה, פשוט כמה דקות אחרי שדיברתי עם אמא שלה היא התקשרה אליי וסיפרה לי כמה היא שונאת אותי בגלל שאמרתי לה..אבל זה בסדר, אני יודעת שעשיתי את הדבר הנכון ואני מקווה שהכעס יעבור לה ונוכל לדבר על זה בהזדמנות אחרת, תודה לכולכם ובאמת שזאת היתה הקלה מטורפת לשמוע שאימא שלה ידעה את זה לפני כי הייתי בטוחה שכששמרתי את זה בסוד אני פגעתי בבריאות הנפשית והפיזית שלה..אני ממש ממש מצטערת אם עשיתי למישהו טריגר פשוט הייתי לגמרי בהכחשה לגבי כמה שזה לא בריא לא טוב ולא יציב
היי..דיברתי עם אימא שלה והיא אמרה שהיא מצאה אוכל שהיא כנראה הסתירה, היא כבר חשדה בה קצת ושמה עליה עין, מסתבר שהיא כבר הפסיקה לאכול ככה אבל היא המליצה לי את זה כי היא רואה את זה כדבר נורמטיבי.
אימא שלה לא דיברה איתה ישירות על זה לפני זה אבל בגלל שהיא הבינה שזה רציני היא כנראה עשתה איתה שיחה, פשוט כמה דקות אחרי שדיברתי עם אמא שלה היא התקשרה אליי וסיפרה לי כמה היא שונאת אותי בגלל שאמרתי לה..אבל זה בסדר, אני יודעת שעשיתי את הדבר הנכון ואני מקווה שהכעס יעבור לה ונוכל לדבר על זה בהזדמנות אחרת, תודה לכולכם ובאמת שזאת היתה הקלה מטורפת לשמוע שאימא שלה ידעה את זה לפני כי הייתי בטוחה שכששמרתי את זה בסוד אני פגעתי בבריאות הנפשית והפיזית שלה..אני ממש ממש מצטערת אם עשיתי למישהו טריגר פשוט הייתי לגמרי בהכחשה לגבי כמה שזה לא בריא לא טוב ולא יציב
אנונימית
ווטפק אני מקווה מאוד שזה ספאם
שואל השאלה:
^לא ספאם אבל מטופל, שוב תודה רבה לכולם שפתחתם את העינים שלי..כמה סתומה אני יכולה להיות שאני לא ראיתי את מה שהיה לי ממש מול העיניים
^לא ספאם אבל מטופל, שוב תודה רבה לכולם שפתחתם את העינים שלי..כמה סתומה אני יכולה להיות שאני לא ראיתי את מה שהיה לי ממש מול העיניים
אנונימית
איפה התפריט פה?
זה לא בריא בשיט
זה לא בריא בשיט
לא בריא בשיט. כל הכבוד שהלכת ודיברת עם אמא שלה!!!
ממש לא בריא. גם יש לה חילוף חומרים איטי בגלל זה, כי כשאוכלים ככ קצת החילוף נהיה איטי כדי לשמור על המשקל. תתערבי.
אנונימית
את צודקת זה ממש ממש ממש מעט,
היא ככל הנראה בעלת הפרעת אכילה.
אני הייתי מספרת לאמא שלה או לאבא שלה, היא יכולה למות מזה.
אני אומרת את זה בתור מישהי שהייתה אנורקסית לפני שנתיים ועכשיו אני אוכלת בתפריט אפילו שאני לא צריכה אותו (אני פשוט ככה יכולה להרזות עם התפריט לאט ובריא ואפשר לראות אם חסר לי כמות של אבות מזון או משהו...)
אני משתמשת באפליקציה lifesum ואני יודעת שלא שאלת את זה אבל כתבתי לך את מה שאני עושה כדאי שתדעי איך להרזוצ בצורה בריאה.
אל תחשבי לרגע על לעשות את מה שהיא עושה.
אל תדברי עם החברה, תדברי עם אחד ההורים.
במקרים כאלה אין מי שיעזור לה חוץ מטיפול בשורש הבעיה שיבוא מההורים, פסיכולוג, תזונאי/ת מחלקה אם צריך...
מעולה שאמרת לאמא שלה, כל הכבוד.
את לא מבינה איך היא תודה לך יום אחד!
היא ככל הנראה בעלת הפרעת אכילה.
אני הייתי מספרת לאמא שלה או לאבא שלה, היא יכולה למות מזה.
אני אומרת את זה בתור מישהי שהייתה אנורקסית לפני שנתיים ועכשיו אני אוכלת בתפריט אפילו שאני לא צריכה אותו (אני פשוט ככה יכולה להרזות עם התפריט לאט ובריא ואפשר לראות אם חסר לי כמות של אבות מזון או משהו...)
אני משתמשת באפליקציה lifesum ואני יודעת שלא שאלת את זה אבל כתבתי לך את מה שאני עושה כדאי שתדעי איך להרזוצ בצורה בריאה.
אל תחשבי לרגע על לעשות את מה שהיא עושה.
אל תדברי עם החברה, תדברי עם אחד ההורים.
במקרים כאלה אין מי שיעזור לה חוץ מטיפול בשורש הבעיה שיבוא מההורים, פסיכולוג, תזונאי/ת מחלקה אם צריך...
מעולה שאמרת לאמא שלה, כל הכבוד.
את לא מבינה איך היא תודה לך יום אחד!
היא מעריכה את עצמה.
תדברי איתה לפני שמשהו לא טוב יקרה
תדברי איתה לפני שמשהו לא טוב יקרה
שואלת השאלה, אני גאה בך! אני יודעת כמה זה קשה ולקחת כביכול סיכון, דיברת עם אמא שלה והראית לה את התמונה, עכשיו הכל ברור.
אולי חברה שלך כועסת עלייך אבל יעברו כמה ימים או אפילו היום היא תחשוב על הכל עם עצמה ותבין שזה רק לטובתה ואת מצילה אותה מהבור השחור שהיא נופלת אליו לאט לאט, מה שבהמשך סיכויים קלושים שהיא תוכל לצאת ממנו. היא תבין שהכל מאהבה ומאכפתיות כי היא חשובה לך.
:) כל הכבוד!
אולי חברה שלך כועסת עלייך אבל יעברו כמה ימים או אפילו היום היא תחשוב על הכל עם עצמה ותבין שזה רק לטובתה ואת מצילה אותה מהבור השחור שהיא נופלת אליו לאט לאט, מה שבהמשך סיכויים קלושים שהיא תוכל לצאת ממנו. היא תבין שהכל מאהבה ומאכפתיות כי היא חשובה לך.
:) כל הכבוד!
באותו הנושא: