7 תשובות
אתה יכול לנסות להיכנס לאתר של סה"ר
שואל השאלה:
ההורים שלי ידעו על זה?
ההורים שלי ידעו על זה?
ערן או סהר
לא זה אנונימי
יש לך אפשרות של צאט או שיחת טלפון
שואל השאלה:
מה עדיף אם לא מדובר בדיכאון עמוק או משהו, אני סך הכל אוהב את החיים ולא בא לי להטריח אנשים שמצילים חיים של בני אדם במצב גרוע יותר (משמעותית) ממני
מה עדיף אם לא מדובר בדיכאון עמוק או משהו, אני סך הכל אוהב את החיים ולא בא לי להטריח אנשים שמצילים חיים של בני אדם במצב גרוע יותר (משמעותית) ממני
יש פה במומחי סטיפס מישהי שקוראים לה מיה ויש באתר שלהם צאט עם נציג ואתה יכול לדבר איתם בין 12-15 בבוקר לצהריים ובין 20-12 בערב לחצות.
באותו הנושא: