18 תשובות
אני אצא.
תלוי עד כמה נמוך
כנראה שלא כי הוא צריך להיות ממש נמוך בשביל זה אז זה מוזר
לא יודעת תלוי בבן אדם
שואל השאלה:
תסבירו גם למה זה יהיה מוזר לצאת עם מישהו שנמוך ממכם אפילו אם זה בקטנה.
אנונימי
אני לא מסוגלת...ניסיתי אבל לא הצלחתי לשחרר מזה
כי זה פשןט מוזר אני אישית לא כזאת גבוהה אז מישהו שנראה יותר קטן ממני זה לא כזה כיף ופשוט לא מושך אותי בעליל
שואל השאלה:
סתם שאלה אבל אם לדוגמא מישהי שהיא גובה אחלה למשל 1.68 ומישהו בן 1.65 והיא לא רוצה לצאת איתו כי הוא נמוך ממנה.
שטחי או לא? אני רוצה פשוט לדעת יותר מה אתן חושהות
אנונימי
כל אחת ואיך שהיא מרגישה עם זה אני לא יודעת מה להגיד לך באמת לגביה
אם זה היה ככה כשהייתי גבוהה יותר וזה מישהו שכבר ממש התחברתי אליו ויש בינינו כימיה מטורפת וזה הדבר היחידי הגובה שמפריע אז כנראה שלא באמת הייתי שוללת על זה
אבל אם זה מישהו חדש שלא הייתי מכירה והיה נמוך ממני כנראה שלא הייתי יוצאת
שואל השאלה:
אה אוקיי
אנונימי
שואל השאלה:
תודה, אבל חח אני סתם שואל להתעניינות למי שחושבת שאני נמוך אבל גבוה טיפה ממהמוצע לגילי. אני בכלל צעיר.
אנונימי
בסדר בגיל הזה זה לא קריטי בשום צורה
כשמעל 18 זה כן
האמת שלא חח
כן זה שטחי אבל אין מה לעשות אם זה מפריע זה מפריע
שואל השאלה:
זה לא ממש שטחי אם אתן לא פוסלות כי זאת ההעדפה שלכן כמו שאני מעדיף נמוכות ממני .
אנונימי
אין סיכוי אני אפילו לא מפתחת רגשות.
היה פעם מישהו שנמוך ממני קצת בקטע שלי ואין סיכוי שהייתי יוצאת איתו
לי ספציפית יש את המחסום לזה
זה כמו שאתה נמשך לבן אדם..
לי קשה עם זה :(
מעניין אותי איזה גובה אתה פתאום שואל השאלה
אנונימית
שואל השאלה:
אני 1.69
אנונימי