7 תשובות
זה דיי סבבה אבל את יכולה להוסיף עוד איזה משהו
אנונימית
שואל השאלה:
באמת? מעט מדי?
אני ממש לא מנסה להרעיב את עצמי או משהו..
ירדתי 20 קילו (באופן בריא) ואני מנסה לשמור על המשקל עכשיו, אשמח להמלצות..
אנונימית
לדעתי זה ממש סבבה
זה מעולה. אפשר גם עוד.
שואל השאלה:
אני אפרט יותר על הקלוריות כי נראה לי שפשוט לא הבנתם כמויות-
היוגורט בבוקר זה 80 והפירות עוד איזה 45
המלון 45
המג'דרה 150 והטופו 200
הלה פרוטה 74
הנקניקיות הצמחוניות 200 (לכולן ביחד)
2 פרוסות לחם קל זה 100
והטחינה גם איזה 100
אנונימית
תקשיבי זה די מעט, את לא צריכה לאכול 1000 קלוריות את צריכה לאכול 1500מינימום
שואל השאלה:
אני לא יכולה לאכול 1500, בעיקר לא עכשיו עם הסגר שאני בקושי עושה משהו כל היום..
הגוף שלי שורף במנוחה הרבה פחות מזה
ואני לא רוצה לרדת, אבל גם לא לעלות..
וזה יותר מ1,000
כי לא חישבתי את הסלט ואת הכרוב, זה מוסיף עוד איזה 200
אנונימית