6 תשובות
להתחיל לעבוד על עצמך. אם לא נוח לא במקום שאת נמצאת בו עכשיו תקחי ותשני את זה. נגיד את שמנה ואת לא אוהבת את זה תעשי ספורט ותנסי להרזות או שפשוט תקבלי את העבודה שאת שמנה ואין בזה שום דבר רע.
גם לי יש דימוי עצמי נמוך- אבל זה הכל בראש שלנו
אנונימית
תסתכלי על הדברים הטובים בך.
כל בוקר תקומי ותחפשי 2 דברים שטובים בך כך כל יום מחדש זה תהליך אבל זה יעזור לדימוי העצמי ולביטחון שלך
רק תנסי להסתכל על הדברים היפים והטובים
רק תנסי להסתכל על הדברים היפים והטובים
כי זה בדיוק מה שמייחד אותך.
למצוא בך תכונות טובות, להעריך את עצמך
באותו הנושא: