10 תשובות
חושבים שהיא יפה
אבל לפי דעתי היא לא כזאת יפה ויש פי מיליון יותר יפות ממנה והיא פשוט מכוערת (ואני מהאלו שממש מקנאות בבנות)
אנונימית
שואל השאלה:
אל תגזימי מכוערת
אנונימי
אני לא מגזימה..
רק החיוך שלה יפה ולא יותר היא לא משהו בכלל
אני יכולה לתת לך רשימה של בנות פי מיליארד יותר יפות
אנונימית
שואל השאלה:
היא יפה ממש פשוט לא הבנתי רק את הקטע של כל הייפ סביבה וההתאהבות של אנשים בסרטונים אבל היא ממש יפה
אנונימי
אני חושבת שהיא נראית טוב ;)
אנשים תפזרו אהבה לא שנאה d:
היא ממש יפה אנונימית תתפוצצי מקנאה אני בטוחה שאת לא ברמה שלה
מתה^
נגיד שאני לא ברמה שלה.. את פי 40 מכוערת ימסכנה
אנונימית
כן אני מכוערת ואת מאנונימי ימסכנה
שואל השאלה:
אולי היא נמצאת בסטיפס...
אנונימי
אנשים עושים דואטים בגלל שהם מתחברים לסרטון, למשמעות ולפעמים גם לבן אדם.
אני חושבת שהיא ממש חמודה, ומה זה משנה אם היא יפה או לא? (כמובן שהיא יפה)
כל הריב הקטן הזה שיש פה ממש מיותר.
אנונימית- אם את חושבת שהיא לא יפה סבבה, זו דעתך אבל למה להשוות אותה לבנות אחרות ולמה סתם להוריד ולהתחיל לפזר פה שנאה?
אנונימי- לקרוא לה מכוערת זה לא ממש במקום, למרות מה שהיא אמרה..
אנונימית שוב- אין לך זכות לקרוא לאנשים מכאן מכוערים ולקרוא להם מסכנים. וחייבת להוסיף שlian ממש לא מכוערת ולך יש התנהגות מכוערת שאת בכלל קראת לה כך.

ברצינות לא באלי להתערב או משהו אבל אנשים אתם חייבים להפסיק להוריד אחד מהשני, כולם יפים :)
אנונימית