4 תשובות
11th grade
או
junior
או
junior
ג'וניור
שואל השאלה:
אבל איך מבטאים את זה בעברית?
אבל איך מבטאים את זה בעברית?
אנונימית
באמריקה?
בקנדה קוראים לזה grade 11
בארה"ב נהוג לקרוא לזה 11th grade
או, כביטוי, התרגום לשביעיסטים זה juniors
בקנדה קוראים לזה grade 11
בארה"ב נהוג לקרוא לזה 11th grade
או, כביטוי, התרגום לשביעיסטים זה juniors
באותו הנושא: