15 תשובות
אם היה אפשר להקליט בסטיפס...
אה זה
שואל השאלה:
איף אעך אני אסביר את זה
הזמזם נהנהנה ננה אוף משהו כזה
איף אעך אני אסביר את זה
הזמזם נהנהנה ננה אוף משהו כזה
שואל השאלה:
מישהו יודע ??
מישהו יודע ??
זה כל כך מובן שאני לא מצליח להבין
תחפשי rocky theme song תראי אם זה בהתחלה מה שאת רוצה
שואל השאלה:
איך אני הזמזם אותו
איך אני הזמזם אותו
נס ציונה נהנהנהנה נהנהנהנהנהנה
שואל השאלה:
אוקי אני רנסה
אוקי אני רנסה
שואל השאלה:
זה גם לא זג
זה גם לא זג
יש סיכוי שזה זה?
איזה תיאום ;)^
איזה תיאום ;)^
קישורים מצורפים:
אנונימי
https://youtu.be/y5kv0axpgog
זה נראה לי זה אבל תשימי על פול ווליום כי זה מאוד חלש
זה נראה לי זה אבל תשימי על פול ווליום כי זה מאוד חלש
^על הבוקר כזה רעש אתה לא נורמאלי
אנונימי
waka waka?
באותו הנושא: