8 תשובות
שואל השאלה:
^למה זה נורא לדעתך?
^למה זה נורא לדעתך?
אנונימית
מה הקשר? כולה מוזיקה
מה פתאום
מה אכפת לך?
אני שומעת גירל אין ראד שהיא נחשבת "זמרת של לסביות" ואני בכלל סטרייטית כנראה.
טעם במיזיקה לא קשור לנטייה מינית
אני שומעת גירל אין ראד שהיא נחשבת "זמרת של לסביות" ואני בכלל סטרייטית כנראה.
טעם במיזיקה לא קשור לנטייה מינית
אני סטרייטית ושומעת clairo ושני שירים של גירל אין רד.
וחברה פתאום אמרה לע על זה.. אז אם המוזיקה שאני שומעת גורמת לאנשים לחשוב שזה מגדיר את הנטייה המינית שלי משהו בחברה השתבש ונדפק.
וחברה פתאום אמרה לע על זה.. אז אם המוזיקה שאני שומעת גורמת לאנשים לחשוב שזה מגדיר את הנטייה המינית שלי משהו בחברה השתבש ונדפק.
חחחח זה ממש לא נורא,
נטייה מינית לא קשורה לטעם בשירים. :)
נטייה מינית לא קשורה לטעם בשירים. :)
המוזיקה שאת שומעת לא מגדירה את הנטיה המינית שלך.
זה לא נוראי בכלל, לא רואה בעיה לשמוע את זה
באותו הנושא: