9 תשובות
אני מאמינה ברופא שעובד 26 במשמרת ולא לאלוהים - לא אלוהים מציל , הרופא מציל ואני ישמח לדעת למה לא נותנים קרדיט לרופא?
אנונימית
אלוהים לא מציל?ורק הרופא מציל?מוזר..יש המון סיפורים של רופאים שסיפרו למטופלים שלהם שנשארו להם שנים בודדות לחיות וכמובן שהרופא טעה ובזכות התפילות הבן אדם ניצל.
אנונימי
כל אחד והאמונה שלו, אני למשל מאמינה שהתפילות עוזרות, כי הן עוזרות. זה עושה 'רעש' לכאורה אבל זה בעצם ה' שומע את תפילותינו.
יש מלא סיפורים שמשפחות סיפרו שרגע לפני שהבן אדם קרס ואמרו להם שאין מה לעשות הבן אדם ניצל.
יש סיפור כזה באחד מהספרים שאני קוראת.
יש מלא סיפורים שמשפחות סיפרו שרגע לפני שהבן אדם קרס ואמרו להם שאין מה לעשות הבן אדם ניצל.
יש סיפור כזה באחד מהספרים שאני קוראת.
זה רק סיפורים!
אנונימית
אני חושבת שזה מקריות אבל אני מכבדת את מי שמאמין
אנונימית
היי אוהבת לחייך זה אני עם הויכוח שלנו על מר לס ושוקי בשאלה הקודמת
אנונימית
יש כאלה שמאמינים שכן זה נטו אמונה
זה תלוי באמונה שלך,אם את מאמינה בתפילות אז כן לדעתי תפילות כן עוזרות
וזה עושה "רעש" בשמיים.
וזה עושה "רעש" בשמיים.
כן וכן.
אלוהים שומע את התפילות שלנו ואת הקריאות לעזרה ועונה עליהן.
אלוהים שומע את התפילות שלנו ואת הקריאות לעזרה ועונה עליהן.