6 תשובות
את יכולה להתייעץ עם רופא נשים בוידיאו
לא למה ללכת לרופא זה הגיוני שזה לא סדיר
אין לך מה להילחץ זה הגיוני שמחזור לא מסודר אחרי שנה ואפילו אחרי שנתיים ויותר
שואל השאלה:
לא בקשר לסדירות הצבע של הדם יותר מטריד אותי
אנונימית
היה לי פעם אחת מחזור חום וזה מאוד הדאיג אותי וחיכיתי אם זה יעבור וזה עבר.
בגלל שאצלך זו פעם שלישית ברצף , לדעתי עדיף שתתיעצי עם רופא נשים בוידיאו, בכל זאת זו הבריאות שלך והגוף שלך❤
זה לגמרי הגיוני שבגיל צעיר ובהתחלה זה לא יהיה סדיר תאמיני לי ככל שתגדלי זה יסתדר