9 תשובות
את טועה.
לרוב בנות ה15 אין חיים מעולים. רובן חיות באותו המצב כמוך. ההבדל הוא שהן מסתירות את זה. מעלות לאינסטגרם, לטיקטוק, לפייסבוק (אבל לא נראה לי שבני נוער משתמשים בזה יותר), רק את הדברים הטובים. הרבה אנשים מנסים להסתיר שקשה להם.
אז לא, את לא שבורה, את בדיוק כמו שאר בנות הנוער.
והנה הקלישאה היומית- זו רק תקופה, וגם זה יעבור.
לרוב בנות ה15 אין חיים מעולים. רובן חיות באותו המצב כמוך. ההבדל הוא שהן מסתירות את זה. מעלות לאינסטגרם, לטיקטוק, לפייסבוק (אבל לא נראה לי שבני נוער משתמשים בזה יותר), רק את הדברים הטובים. הרבה אנשים מנסים להסתיר שקשה להם.
אז לא, את לא שבורה, את בדיוק כמו שאר בנות הנוער.
והנה הקלישאה היומית- זו רק תקופה, וגם זה יעבור.
כל כך קשה לי לקרוא את זה. אז אענה לך בכנות, הכל תלוי בגישה שלך ובצורה שאת מסתכלת על דברים. עד שלא תשני אותה יימאס לך. בחיים יש כאב אכזבה סבל והמון, מה לעשות, בשביל לקבל טוב צריך לסבול. אז בואי נרשום כמה כללים 1. תהיי מי שאת!! אנשים שאוהבים אותך כי את אחרת לא אמורים להיות בחיים שלך. לעולם אל תשני את עצמך בשביל אחרים 2.תעבדי על הדברים שאת פחות אוהבת בעצמך, ולא מתוך שנאה עצמית אלא מתוך אהבה עצמית 3. תמצאי אנשים שיגרמו לך לרצות לראות את העולם בצורה אחרת, שיגרמו לך לרצות לקום מהמיטה
אנונימית
שואל השאלה:
ברור שיש להן קשיים לא אמרתי שלא.
אבל יש להן חברים,יש להן בדרך כלל משפחה שלמה שתתמוך בהן לא משנה מה..רק כשהן התחילו את גיל ההתבגרות התחילו הקשיים..
אני הייתי בוכה כל לילה מאז שאני זוכרת את עצמי ועד גיל 13
ואז הייתה שנה של ניתוק רגשי
ועכשיו יצאתי מהפסיכולוגית שלי ואני חוזרת לחיות את החיים החרא שלי
ברור שיש להן קשיים לא אמרתי שלא.
אבל יש להן חברים,יש להן בדרך כלל משפחה שלמה שתתמוך בהן לא משנה מה..רק כשהן התחילו את גיל ההתבגרות התחילו הקשיים..
אני הייתי בוכה כל לילה מאז שאני זוכרת את עצמי ועד גיל 13
ואז הייתה שנה של ניתוק רגשי
ועכשיו יצאתי מהפסיכולוגית שלי ואני חוזרת לחיות את החיים החרא שלי
לא נכון את האמת זה רק נראה לך שכולם יותר טובות ממך אבל זה לא נכון, אנשים ברשתות החברתיות ובחיים מראים רק מה שהם רוצים שתראי. עד כמה הם מוצלחים יפים ומושלמים. אנשים לא יראו את הקשיים שלהם. אבל את רואה את הקשיים של עצמך אז את שופטת את עצמך. כולן ככה תאמיני לי לא כולן מושלמות כמו שהן נראות. ואני יודעת שכולם אומרים את זה אבל זה באמת יעבור. זה רק תקופה . תמיד תזכרי שיש אנשים שאוהבים אותך ואת חשובה להם גם אם זה לא נראה ככה (:
שואל השאלה:
אנונימית זה לא קל אני מפחדת להתחבר לאנשים כי אף אחד לא בראש שלי..אני דתלשית וכולם כמעט שאני מכירה לא מהמשפחה דתיים ואני מפחדת לדבר על זה כי אני מכירה את התגובות
אנונימית זה לא קל אני מפחדת להתחבר לאנשים כי אף אחד לא בראש שלי..אני דתלשית וכולם כמעט שאני מכירה לא מהמשפחה דתיים ואני מפחדת לדבר על זה כי אני מכירה את התגובות
שואל השאלה:
החל בנאצית לתמותי לאיכס לחרמות מפה עד ארץ לעולם לא.
החל בנאצית לתמותי לאיכס לחרמות מפה עד ארץ לעולם לא.
שמעי, יש כאן מלא אנשים ממש נחמדים שישמחו לדבר איתך ולעזור לך (הייתי מציעה את עצמי אבל אני מטומטמת רגשית וחסרת יכולות). אז אולי תנסי לדבר עם אחד מהם, זה עוזר.
אני ברצינות אומרת שעדיף שיתנהגו אלייך מגעיל מאשר שיהיו חברים שלך. באמת שהכל תלוי בגישה שלך לחיים. תקחי הכל בפרופורציות, מה יש לך להפסיד אם תיהי עצמך? בכל מקרה ישפטו אותך גם אם לא תיהי עצמך. מה יש לך להפסיד? אנשים שעושים רע זה אנשים שרע להם. תרחמי עליהם. המניע שלהם זה להוריד אחרים כדי להרגיש יותר טוב עם עצמם ואני יודעת שזה נשמע שטחי ברמות באמת אני יודעת אבל זאת האמת וברצינות כואב לי לקרוא את זה לא מגיע לך היחס הזה לאף אחד לא מגיע . זה לא מאוחר מידי לשנות דברים אל תוותרי לעצמך . לבכות על כמה הגורל אכזר כולם יכולים . את יכולה במקום זה לעשות שינוי(: וברצינות את יכולה לכתוב לי בפרטי אם תצטרכי משהו אני באמת מתכוונת לזה ❤
אוהבת אותך
המון
המון
ומבינה את ההרגשה שלך.
אבל זאת תקופה כזאת מסובכת, לכולנו.
מה אפשר לומר שישפר לך את המצב רוח?
תשלחי הודעה בפרטי אם בא לך לדבר..
המון
המון
ומבינה את ההרגשה שלך.
אבל זאת תקופה כזאת מסובכת, לכולנו.
מה אפשר לומר שישפר לך את המצב רוח?
תשלחי הודעה בפרטי אם בא לך לדבר..