5 תשובות
שונאת חבורות , זה פשוט תמיד נגמר חרא ותמיד יש משהי בחוץ שנפגעת ..
את לא נשואה להן חחח תעשי מה שבאלך
קודם כול מה הם באות אלייך בטענות דבר שני הכול חייב לעשות ביחד?!
לא זה לא מוצדק, זה שאתם חבורה זה לא אומר שצריך לעשות הכל ביחד כל הזמן איזה שטויות
שואל השאלה:
ואני בת חח
אנונימי