6 תשובות
קרחת זה של קצת מכוער לרוב הבנות שיער קצר כאילו לא ממש קצר זה כן יפה לרוב הבנות
יתרונות: שיער בריא יותר יצמח, בקיץ יותר נעים, בצבא אם זה שיער תקני לא חייבים לאסוף אותו
חסרונות: פחות אופציות לתסרוקות
חסרונות: פחות אופציות לתסרוקות
החיסרונות לדעתי שזה פשוט לא יפה
יתרונות:
אין קשרים ולא מתעסקים בשיער יותר מדי,שיער בריא,ובקיץ לא חם
חסרונות:
זה פחות נשי ופחות יפה משיער ארוך
אין קשרים ולא מתעסקים בשיער יותר מדי,שיער בריא,ובקיץ לא חם
חסרונות:
זה פחות נשי ופחות יפה משיער ארוך
יתרונות: זה מ מ ש נוח, יש בזה משהו חינני כזה, זה לא דורש הרבה טיפול, עוזר לשער ליהיות בריא יותר, זה לא חם.
חסרונות: צריך להסתפר כל שבועיים, לא לכולן זה יפה, לפעמים זה מרגיש קצת חשוף, זה לא כיף כשיש רוחות.
לא הייתה לי קרחת אבל כן היה לי שער קצוץ, והיתרונות עולים על החסרונות...
חסרונות: צריך להסתפר כל שבועיים, לא לכולן זה יפה, לפעמים זה מרגיש קצת חשוף, זה לא כיף כשיש רוחות.
לא הייתה לי קרחת אבל כן היה לי שער קצוץ, והיתרונות עולים על החסרונות...
יתרונות - לא חם, השיער יצמח מחדש יותר בריא, זה חוסך הרבה התעסקות שלוקחת זמן
חסרונות - אם הוא ממש קצר אי אפשר לעשות תסרוקות.
לדעתי קרחת/ שיער קצר לבת זה ממש יפה וזה לא מוריד מהנשיות שלה, שיער ארוך לבנות נחשב לסמל נשי רק בגלל מודל החברה שהתפתח עם השנים, ואפשר להבין שזה טיפשי.
חסרונות - אם הוא ממש קצר אי אפשר לעשות תסרוקות.
לדעתי קרחת/ שיער קצר לבת זה ממש יפה וזה לא מוריד מהנשיות שלה, שיער ארוך לבנות נחשב לסמל נשי רק בגלל מודל החברה שהתפתח עם השנים, ואפשר להבין שזה טיפשי.
באותו הנושא: