7 תשובות
אני כל הזמן ככה חחח
חחח איזה קטע מצחיק,
אני גם ככה אבל רק לפעמים.
ופעם יצא שספרתי את זה לחברה והיא הגיבה בהתלהבות וב;"וואו איזה רעיון מצויין זה, כי כל פעם אחרי שאני יוצאת ממקלחת רותחת אני מסוחררת מתה אז זה ממש רעיון טוב!".
מבחינה רפואית מה שאתה עושה הוא חכם, זה פותח את הנקבוביות ומנקה אותן המים החמים והמים הקרים בסוף המקלחת סוגרים את הנקבוביות ויותר בריא לעור ולשיער אז הכל טוב
אנונימי
חחח אני עושה את זה כל הזמו
שואל השאלה:
וואו חשבתי שרק אני עושה את זה.
^^ וואי אז זה מצויין כי יש לי נקבוביות פעורות לצערי אז אני די צריך לטפח אותם
אנונימי
חחחn רעיון טוב אממ אני עושה משהו דומה
יותר להתקלח עם מים רותחים ובסוף אחריי חפיפה אני שוטפת את השיער עם מים קפואים(נותן ברק ורכות לשיער)
אלו הם דברי הרמב"ם , רק הזהיר שהמים הקרים לא יהיו על הראש