6 תשובות
דיסלייק
אם המגיבים מסכימים עם התגובה אז הם לוחצים על החץ לכיוון מעלה שזה פלוס ובמידה והם לא מסכימים עם התגובה אז הם לוחצים על החץ לכיוון מטה שזה מינוס
כן, זה מה שזה בעיקרון
זה כשמשהו עונה על שאלה בסטיפס ויש יותר אנשים לוחצים על חץ למטה מאנשים שלוחצים על חץ למעלה
חחח האמת שכן יש בזה משהו