5 תשובות
לא יורדים לרמה כזאת וממשיכים הלאה
סליחה חשבתי שזה בן כי לא קראתי את השם
] [
אני חושב שזה לא שווה את זה...
אבל בגלל שביקשת אז תראה לה שאתה מרגיש סבבה ומצויין ולא מפריע לך שנפרדתם
] [
עדיף פשוט להמשיך הלאה,
זה לא בריא בשבילך או בשביל הנפש שלך להתעסק בזה, כנראה שזה לא היה אמור לעבוד.
אני באמת מציעה שתתקדם ותתעסק בדברים אחרים :)