43 תשובות
יש לי מספר- אנטיגונה
וגם רון ויזלי סוג של השלים עם מותו בספר/ בסרט הראשון של הארי פוטר.
אני די בטוחה שגם בדברים מוזרים.
שובר שורות, אגיד לך בפרטי כדי לא לעשות ספויילר
הארי פוטר,הסרט השלישי.
כאשר סיריוס בלק מת,הוא מחייך ועוצם עיניים,כביכול "משלים" עם המוות שלו,לפחות לדעתי.
אני לא בטוח כמה זה יעזור אבל הסצנה שבה קוויקסילבר מת, הקטע שזו יותר הקרבה...

כמובן שיש את טיטאניק.

המוות של תאנוס בהחלט שהוא יושב על הסלע.
סטפן מיומני הערפד
אנונימית
המאה.
שהשחור הזה הלך לבדואים ונתן להם להרוג אותו
זהירות ספוילר!
סיריוס בלק
הוא מחייך שנייה לפני שהוא מת
פרד וויזלי
לפי הספר גם הוא מחייך
כביכול שניהם מקבלים את המוות שלהם
וגם הארי פוטר
כשהלך להקריב את עצמו הוא קיבל את המוות אבל לא מת
יש סרט שטח שלי ראה לפני כמה ימים, נראלי קוראים לו 30 ימים של לילה. הדמות היא ערפד נראלי שיושב על סלע ויודע שהשמש עולה והוא מחכה שם כי אינלו ברירה
בהארי פוטר סיריוס בלק ופרד ויזלי מתו באמצע חיוך, הם לא ראו את המוות ובחרו בו. הם מתו כשעדיין היה חיוך ממשהו אחר.
לדעתי גם דמבלדור משלים עם המוות שלו לא?
אנונימי
דמבלדור בחר את המוות שלו^
טיטאניק
פורסט גאמפ (ג'ני השלימה עם המוות שלה)
רוחות של תשוקה
טיטנאיק . אין זה הכי טוב
אני לא יודע אם זה נחשב אבל בפרק האחרון בסדרה the good place מישהו משלים עם נמחק מהיקום בשלווה כאילו הוא השלים עם זה
הנבואה
בסוף הסרט המשפחה מתחבקת לפני שהשמש שורפת את העולם
גם בג'ון וויק בפרק השני מישהי חותחת לעצמה את הוורידים כי "היא רוצה למות בדרך שלה"
בספר לפני שאפול בפרק האחרון היא משלימה עם המוות שלה
לא ראיתי את הסרט אבל אולי גם שם זה ככה


נראה לי שגם המוות של האלמנה השחורה מתאים. היא בוחרת למות, היא בסדר עם זה

בסדרה אנג'ל בפרק האחרון של העונה הראשונה או בפרק הראשון של העונה השניה (לא זוכרת) יש נבואה שאומרת שאנג'ל ימות והוא סבבה עם זה
אזהרת ספוילר:
וואיי בנארוטו יש המון דמויות כאלה.. תחפש ביוטיוב
naruto-
jiraya's death
itachi's death
yahiko's death
minato and kushina's death
*יש כאן ספויילרים, אז למי שמפחד לא לקרוא*
סיריוס בלק. (מהארי פוטר, אבל הוא לא הגיבור בסרט) כשהוא נפל דרך הגרדום ההוא הוא חייך והשלים עם המוות שלו.
הארי פוטר השלים עם המוות שלו והתכוון למות כדי להציל את השאר אבל בסוף לא מת, נחשב מבחינתך?
אם אתה גם בעניין של ספרים אז בנאמנים (או מפוצלים, מה שלא תרצה) טריס יודעת שהיא עומדת למות ומשלימה עם זה. היא מפסיקה להיאבק במוות ונרגעת, ואז מושיטה ידיים כביכול לאמא שלה שגם מתה. לא יודעת אם ככה זה גם בסרט, לא בדקתי.
נדפק לי המוח
לפני שאפול
יש באפל טי וי סדרה שקוראים לה סיפורים מופלאים וכל פרק זה סיפור אחר
ובאחד הפרקים מראים שם מישהי משלימה עם המוות של עצמה כנראה זה בפרק השלישי ובכללי זה סיפור ממש יפה
אייריס מהפלאש
אשמת הכוכבים, כל הסרט/ספר מתבסס על זה שהם יודעים שהם הולכום למות ומקבלים את זה.
אולי זאב צעיר (אליסון)
בסרט סאן אנדראס יש סצנה של צונאמי וזוג מבוגרים מתחבק עד שהגל בא
ספוילר לזאב צעיר ודברים מוזרים!!!
וחופים של סודות







בזאב צעיר כשאליסון מתה אז תקעו לה סכין בבטן
ואז בסוף היא אמרה לסקוט שהוא אהבה הראשונה שלה ואחד כזה שהיא לא תשכח ואמרה לו תודה חייכה ומתה ובדברים מוזרים הופר הנהן בראש לג'ויס (נראלי ככה רושמים) ואז היא בכתה והוא חייך והיה את הפיצוץ והוא מת... בחופים של סודות שהשוטרת מתה אז ירו בא והיא היתה בהלם ואחרי זה היא אמרה לג'ון בי שזה בסדר ותודה נראלי וזהו היא מתה
דברים מזורים היה את הקטע בפרק האחרון שהופר(דמות) ראה שהוא עומד למות אז הוא פשוט עמד במקום בלי לעשות כלום
אני יודעת שבסוף בוא לא בדיוק מת כבל כן
ספוילר- דברים מוזרים
בstranger things בעונה 3
דמות בשם בילי, שכביכול הקריב את חייו עבור מישהו אחר בגלל המעשים שהוא עשה והשלים עם המוות
זה די "אכזרי" לעין המוות שם אז עדיף שלא
יוא לאלאלא קיבלתי פה ספוילר מזעזע לאט די די אוף אנשים בבקשה בבקשה תערכי ותכתבו אזהרת ספוילר לפני ההודעה שלכם
ספוילר ממש קשה שובר שורות.

בפרק האחרון ממש לקראת סוף הפרק וולטר וויט משלים עם המוות שלו.

בעונה החמישית (לא זוכר את הפרק) וולטר יורה במייק ומייק גם כן משלים עם זה שהוא הולך למות
ספולייר

נשיקה בחצות
יומני הערפד סטפן הפרק האחרון
הופר מדברים מוזרים
המאה, הייתה שם דמות ששחכתי איך קוראים לה שנתנה לקלארק להרוג אותה כי הוא הבין שהולכים לענות אותו אז הוא הסכים לה להרוג אותו
קראו לו פין אם זה מי שהתכוונת
סטפן מיומני הערפד
עונה 8 פרק 16
הוא יודע שהוא הולך למות ולהקריב את עצמו ומשלים עם זה
^^כן שחכתי
סטפן מיומני הערפד
אלייזה וקלאוס מהמקוריים
אנונימית
סבסטיאן ממורשות
(המשך סדרה של המקוריים)
הוא תקוע בעולם כלא שמתפרק עד שיעלם לגמרי כולל הוא
אנונימית
המטרה לונדון, הטרוריסט בסוף הסרט עוצם עיניים ומשלים עם זה שהוא הולך להשרף למוות
יש סרט שקוראים לו "נשיקה בחצות" ובסוף רואים שהיא משלימה עם המוות שלה .. אני מקווה שהבנתי נכון (יש אותו ביוטיוב אם זה עוזר לך).
טיטאניק
נשיקה בחצות
ואני חושבת שגם ב 5 feet apart
~I
במארוול טוני סטארק מקריב את החיים שלו כדי להציל את העולם ומי שתאנוס הרג
מצטער על הספוילר אם מישהו לא ראה
אנונימי
המאה -ספויילר על פין-
הוא מקבל עונש מוות ביסורים על רצח שהוא עשה והוא לא מתווכח על זה והולך (בהשלמה)
בסוף קלארק הלכה ונישקה אותו והרגה אותו בדקירה בשביל שהוא לא יסבול והוא אמר לה "thanks princess"