5 תשובות
שהיא צדקה
אנונימית
יא גם לי אמרו את זה
שעשית טעות קטנה, תמשיך בחיים זה כלום
שהיה חור באמצעי המניעה
שלא תיכננו אותך
תחשוב על זה ככה: אתה ילד הפתעה :)