6 תשובות
הו שיט אני מתייאשת אחרי 2.10
עשיתי 14 יש לי חבר שעשה 18
פעם הייתי בכנס ספורט והיו שם אנשים שעשו חצי שעה
אל תתלהב יותר מידי זה כלום
כשהייתי בכיתה הצלחתי אשכרה 11 דקות (אני גם לא מצליחה להאמין לזה עכשיו) ומאז זה רק דקה - שתי דקות. מה שלחץ חברתי יכול לעשות.
כי זה ממש קשה..
בלי תמונה אין אמונה
ילד ימסכן אין לך איזה צהל להתגייס אליו