10 תשובות
כי מגיע לו מי פוגע בכלב? זה כמו תינוק קטן וחסר אונים
הוא בן אדם רע.
הוא בן אדם רע.
שואל השאלה:
אני גם חושבת שמגיע לו עונש. אבל תבינו שכשאתה מקללים זה בעצם שיימינג שהוא פחות נורא מהכאה אבל זה נורא ואיום זה אומנם בן אדם חסר רגשות וחלאה אבל הוא בכל זאת בן אדם. עד כמה שאני כועסת ובוכה מהמקרה הזה
אני גם חושבת שמגיע לו עונש. אבל תבינו שכשאתה מקללים זה בעצם שיימינג שהוא פחות נורא מהכאה אבל זה נורא ואיום זה אומנם בן אדם חסר רגשות וחלאה אבל הוא בכל זאת בן אדם. עד כמה שאני כועסת ובוכה מהמקרה הזה
אנונימית
מה הבעיה שבן אדם שעשה מעשה נורא כזה יקבל שיימינג?
אני הכי נגד שיימינג בעולם כשזה נוגע למי שלא עשה שום דבר רע. אבל בן אדם כזה? שיכרתו לו את הראש מצדי
אני הכי נגד שיימינג בעולם כשזה נוגע למי שלא עשה שום דבר רע. אבל בן אדם כזה? שיכרתו לו את הראש מצדי
לא מסכים איתך, הקללות האלה מגיעות לחיית פרא שמרביצה ומתעללת בחיה חסרת ישע
כי זה מה שמגיע לו, והרבה יותר מזה.
מה שאתם לא מבינים , שהרב שהכי הכי גרוע פה
זה שהוא עשה את זה לנפש כלכך טהורה שלא עשתה לו שום דבר?! כלום!!! שאוהבת בלי תנאים!! שלא יכולה לתקוף חזרה כי אין לה מספיק כוח!!! זה נשמה, איך אפשר?! אז כן מגיע לו ובאמת מאחלת לו רק רע הרבה רע
מה שאתם לא מבינים , שהרב שהכי הכי גרוע פה
זה שהוא עשה את זה לנפש כלכך טהורה שלא עשתה לו שום דבר?! כלום!!! שאוהבת בלי תנאים!! שלא יכולה לתקוף חזרה כי אין לה מספיק כוח!!! זה נשמה, איך אפשר?! אז כן מגיע לו ובאמת מאחלת לו רק רע הרבה רע
וואו כל כך הרבה צביעות יש כאן, כשפוגעים בכלב אחד כולכם מזדעזעים אבל כשקוראים דברים פי אלף יותר גרועים לפרות לא אכפת לכם, רק כשזה כלבים כל המדינה על הרגליים, אבל כשיש הרבה הרבה יותר חיות "לא חמודות" שסובלות הרבה יותר בשביל שיהיה לכם טעים בצלחת לא אכפת לכם. שואלת השאלה אני מסכים איתך בצורה חלקית, אנשים באמת איבדו את זה כי הם רואים כלב, אבל מה שמעצבן אותי זה שאם הם היו רואים סרטון שחיטה שהיא הרבה יותר גרועה מהכמה מכות שהוא נתן לו שם הם היו מגיבים "איך זה עשה לי חשק לסטייק". אנשים צבועים מדי.
אנונימי
וואי עלית לי על העצבים אתה בכל שאלה דיי כבר לקשר את הפרות עם הכלבים טוב?!?! אין קשר וזאת לא השאלה תהנה לך עם הפרות ואנחנו צבועים ובגלל זה לא נביע את שעלינו כי אני אוהבת מאוד המבורגר וסטייק וזה טעים לי אני לא אוותר על התענוגות שלי ואין לך מה להתווכח איתי בכלל
^^אנחנו אוכלים עוף ובשר כמו שהרבה חיות אחרות בטבע אוכלות. לצערינו בשביל לאכול בשר מה שנדרש הוא להרוג פרות. לפי מה שאני יודעת, מי שהורג את הפרות לא רוצח אותן בעינויים קשים סתם לכיף שלו. הבן אדם הזה שהתעלל בכלב התעלל בו סתם לכיף שלו, לא הייתה לזה מטרה. אם יש מישהו שאחראי על רצח פרות שמתעלל בהן בשביל הכיף, אני מאחלת לו בדיוק את אותו דבר כמו שאני מאחלת למתעלל של הכלב.
כשבן אדם עושה משהו כזה מגיע לו הקללות וגם מגיע לו שהן יתגשמו לפי דעתי.
לגמרי
באותו הנושא: