15 תשובות
תשתי מים , לא עוזר ? תה
אולי את קרובה למחזור?
ויכול להיות שאכלת משהו מקולקל ולקח לזה קצת זמן עד שהרגשת
או שזה וירוס קל שאין מה להתרגש
קחי כדור פשוט וזה יהיה בסדר :)
אנונימית
שואל השאלה:
עכשיו ב - 5 לפנות בוקר זה לא כבד?
אנונימית
אם יש לך צרבת
תאכלי מלפפון או שתשתי חלב
לא למה שתה יהיה כבד
תה זה בעצם מים בטעם
אנונימית
שואל השאלה:
אני מרגישה כאילו משהו תקוע לי על הגרון
אנונימית
תשתי מים
אכלת משהו שומני? או כבד?
דילגת עליי חח
אבל תנסי, זה באמת עוזר
זה מה שאני עושה
תבדקי גם באינטרנט
שואל השאלה:
אכלתי משולש פיצה ב - 23:00
אנונימית
שואל השאלה:
^סליחה!!!❤❤❤❤
אנונימית
כשיש צרבת אז מרגישים משהו חומצי אז עולה בגרון וסוג של מועקה
כנראה זה בגלל הפיצה והשעה,
אישית מים לא עוזרים לי רק מגבירים

אני סובלת מזה כבר כמה שנים,
מלפפון/חלב/כדור לצרבת
הכי עוזר
יכול להיות שזה מהפיצה
לאכול מאוחר ובעיקר דברים כאלה של פחמימות ריקות ושומנים זה עושה כאבי בטן
תשכבי על הבטן, תישתי תה כמו שכתבו^
ותיקחי כדור אם זה לא עובר

ולגבי מה שכתבו כמה תגובות מעלי,
חלב *אל* תשתי כשיש לך כאב בטן
שואל השאלה:
תודה ❤ לכולם ❤
אנונימית
וואי גם אני התחלתי להרגיש כאילו משהו מתפרק לי בבטן