4 תשובות
אפשר.
יש תוכניות שעושות את זה, נגיד אקדמיה בתיכון של האוניברסיטה הפתוחה.
יש תוכניות שעושות את זה, נגיד אקדמיה בתיכון של האוניברסיטה הפתוחה.
שואל השאלה:
וזה אפשרי גם בתקופה הזאת של הקורונה? לעשות את זה מרחוק?
וזה אפשרי גם בתקופה הזאת של הקורונה? לעשות את זה מרחוק?
אנונימית
כן.
אני עושה גם תואר דרך תוכנית אודיסאה שזה אפילו יותר יעיל אבל אי אפשר להתחיל את זה בכיתה י'.
אני עושה גם תואר דרך תוכנית אודיסאה שזה אפילו יותר יעיל אבל אי אפשר להתחיל את זה בכיתה י'.
כן
אני למשל לומדת בפתוחה אבל יש כל מיני תכניות בכל מיני אוניברסיטאות
תקראי על זה פשוט ותמצאי את המסגרת שמתאימה לך
אני למשל לומדת בפתוחה אבל יש כל מיני תכניות בכל מיני אוניברסיטאות
תקראי על זה פשוט ותמצאי את המסגרת שמתאימה לך
באותו הנושא: