11 תשובות
כי הם לא אוהבים אותם.
שואל השאלה:
^בסדר, אבל למה לקרוא למותם? זה עידוד לרצח, ולמה להכליל אותם (את הערבים)?
אנונימית
אני מסכימה
אבל זה בגלל שיש אנשים קיצוניים
כי הם גזענים
יש גם ערבים אומרים מוות ליהודים
ערבים=חמאס=חיות אדם
תראי ביוטיוב על הלינץ' ברמאללה ששתי חיילים נקרעו לגזרים ונשחטו על ידי 2000 ערבים חיות אדם שהוציאו להם את הטחול ואת הכבד והוציאו להם ציפרוניים ואז תראי שגם את אומרת "מוות לערבים"
כי הם מקשרים ערבים למחבלים
pwg אתה מוריד לי את האייקיו לא כל הערבים הם באירגון חמאס תצא מהסרטן שאתה חיי בו אה סליחה בעצם אתה גזען מה אני מבזבז זמן עליך גם ככה אתה לא תשנה את הדעה המגעילה הזאת
מוות לערבים ולכל מי שתומך בהם..ואני אישית קיבלתי מכות מערבי כך שזה עוד יותר גורם לי לשנוא אותם
יופי גם לי קבוצה של יהודים הרביצו לפחות ניסו אבל לא הצליחו לגעת בי אז זה אומר שאני צריך לשנוא את היהודים? לא. אז אתה סתם גזען