12 תשובות
די מדהים, קצת ביצי וקרינגי מדי לפעמים..
מאוד אוהב את האופי שלי.
נויס
אופי נחמד רגיל כזה
אני חושבת שהאופי שלי סבבה אבל יש מקום לשיפור.
יש לי אופי בסדר אבל יש הרבה מה לשפץ
יש חלקים שאני ממש אוהב באופי שלי ויש דברים שאני ממש שונא באופי שלי
תקבעו אתם
מעדיף אופי על יופי
מכבד כל אדם לא משנה מגדר/דת/צבע/מין/משיכה
מתנהג בכבוד לנשים
יודע מתי להיות ציני ומתי לא
נחמד לכולם כל עוד הם נחמדים כלפיי
ועוזר במה שאני יכול לאחרים בשמחה גדולה :)
אני חושב שהאופי שלי סבבה
יש שיפוצים אבל בכללי סבבה
יש לי מלא דברים לשפר באופי שלי
אני חושבת שיש לי אחלה אופי ועבדתי עליו בשנים האחרונות.. שיפרתי אותו גם עכשיו יש מקום לשיפור, תמיד.. אבל בעיקר הוא סבבה לגמרי
האופי שלי ממש סבבה ונחמד
ברור שיש כמה דברים שהייתי רוצה לשנות אבל גם אף אחד לא מושלם סאו ...