4 תשובות
כן.. בנים גבוהים
בנים יותר גבוהים מבנות פזיולוגית, הגיוני
אחותי גדולה ממני ב8 שנים ואני יותר גבוה ממנה
ככה זה , הם יותר גבוהים בכללי
אנונימי
באותו הנושא: