9 תשובות
הוא עשה לייב שהוא מצליף בחגורה בכלב של האקסית שלו.
כי זה התעללות בכלבים תתני לי פרח
את צודקת. התעללות הרבה יותר קשה במפעלים ששוחטים חיות.
צודק.ת בהחלט! אין שום הבדל!
רציני? שחיטה זה לא התעללות? אתה רוצה שאני אשלח לך סרטון של מה שקורה במפעלי שחיטה? כי אני לא בטוח שתוכל להירדם בלילה מכמה שתרגיש רע על זה שזה מה שקרה לפני שהגיע אלייך המבורגר
^ מחזק!
כי זה התעללות והוא אפילו התגאה והעלה את זה לאינטרנט.
שואל השאלה:
אבל לפני שרוצחים את החיות מתעללים בהם.
אתם מוזמנים לראות סרטונים של זה ביוטיוב.
אבל לפני שרוצחים את החיות מתעללים בהם.
אתם מוזמנים לראות סרטונים של זה ביוטיוב.
אנונימית
שחיטה זו לו התעללות
באותו הנושא: