4 תשובות
שואל השאלה:
הכוונה שלי היא לא להשפיל כל אחד עושה טעויות וזה בסדר.
אם היה חיידק בעוגה איזשהו טפיל משהו שלא רואים אותו הייתי שוקל מעשה שכזה
הכוונה שלי היא לא להשפיל כל אחד עושה טעויות וזה בסדר.
אם היה חיידק בעוגה איזשהו טפיל משהו שלא רואים אותו הייתי שוקל מעשה שכזה
אנונימי
שואל השאלה:
הדבר היחיד שאני רוצה זה החזר כספי או פיצויי
הדבר היחיד שאני רוצה זה החזר כספי או פיצויי
אנונימי
פשוט תספר להם את המקרה ותכתוב גם מאיפה קנית את זה.
תרשום להם בעמוד פייסבוק גם, תשפיל את החברה מול כולם.
באותו הנושא: