7 תשובות
הן נלחמות בשביל נשים בכללי.
אבל לא כל הפמיניסטיות הן אקטיביסטיות. כמעט כל הנשים בעולם הן פמיניסטיות כי פמיניזם זה האמנה בשוויון פשוט.
פשוט יש פמיניסטיות שהן גם אקטיביסטיות ונוקטות בצעדים מלבד רק הדעה שלהן ששוויון זה משהו שצריך. ומעלות את המודעות. זה רק סוג מסויים
בוא נהיה ריאליסטים, פמיניסטית מארהב תטוס עד לאפריקה להפגין עם עצמה נגד המדיניות שלהם? לא חושבת שהיא תזיז להם בכלל
השינוי צריך לבוא מהנשים שחיות שם וזה מפריע להן לדעתי
כי רוב מי שקוראת לעצמה פמיניסטית היא צבועה ורובן לא באמת יעשו משהו
אנונימית
שואל השאלה:
צודק אחי
אנונימי
שואל השאלה:
אני מכיר את prager u
אנונימי
אני מאמין שזה או כי לא איכפת להם באמת או כי הן יודעות שזה אבוד מראש, אגב יש סרטון נהדר על זה ביוטיוב באנגלית- " why dont feminists fight for muslim womens?"
prageru ערוץ נהדר