5 תשובות
אם יש מישהו שיגזור לך או שאת יודעת איך לגזור תגזרי עכשיו - תעשי מה שאת רוצה.
אולי תחכי שיהיה לך שיער מספיק ארוך ואז תתרמי?
אנונימית
אני באותו מצב בדיוק כמוך עם זה שבא לי קרחת
לכי על זה
לא ממליצה להסתפר לבד
במיוחד לא תספורת קצרה ומשמעותית
כי כל פאק הכי קטן תיתקע איתך למלא זמן אז חבל..
תחכי שיפתחו את המספרות
במיוחד לא תספורת קצרה ומשמעותית
כי כל פאק הכי קטן תיתקע איתך למלא זמן אז חבל..
תחכי שיפתחו את המספרות
באותו הנושא: