3 תשובות
פשוט תנסי להתחבר אליהן יותר
אל תנסי להפריד בינהן אבל
תהיי יותר פעילה בחברות הזאת ככה שלא יקרה מצב שתשארי בצד
אל תנסי להפריד בינהן אבל
תהיי יותר פעילה בחברות הזאת ככה שלא יקרה מצב שתשארי בצד
זה קרה לי!!! הייתי בוכה כל יום... לא הצלחתי לעשות כלום טהן עד היום נהפגו לחברות הכי טובות ואני פשוט נשארתי בצד עד שהפסקנו לדבר:( אין חי מה להגיד סורי
הלוואי עליי וזה היה המצב שלי
תנסי להתחבר אליהן או במקרה הרע לסכסך?
תנסי להתחבר אליהן או במקרה הרע לסכסך?
באותו הנושא: