2 תשובות
אין חובה להתנדב כמו בכיתות י-יא.
אבל זאת כן אפשרות למי שבמסלול הצטיינות. משהו כזה
לי היה גם וגם
כאילו גם התנדבות אישית
ועשינו גם משהו כיתתי