2 תשובות
אין חובה להתנדב כמו בכיתות י-יא.
אבל זאת כן אפשרות למי שבמסלול הצטיינות. משהו כזה
אבל זאת כן אפשרות למי שבמסלול הצטיינות. משהו כזה
לי היה גם וגם
כאילו גם התנדבות אישית
ועשינו גם משהו כיתתי
כאילו גם התנדבות אישית
ועשינו גם משהו כיתתי
באותו הנושא: