5 תשובות
ברוך הבאה למדינת ישראל
זה עצוב כמה שאתה צודק
צודק
אני דווקא חושב שזה אירוני יותר מהסיבה הפשוטה שיש חיות אחרות או ממש בני אדם* אחרים שליטרלי. הם עוברים את אותו דבר ולאף אחד לא אכפת
אבל יש גם עוד משהו במה שאתה אומר
אבל יש גם עוד משהו במה שאתה אומר
אני חושב שזה צביעות בעיקר בגלל שהם אחר כך אוכלים המבורגר לדוגמה.
באותו הנושא: