התחברות הרשמה

מישהו נסע רחוק (לא בתחבצ) ועבר מחסום מה אמרתם למשטרה??

9 באוקטובר 2020, 02:43
משטרהתחבורה ציבוריתחסימהאוטובוסים    
3 תשובות
שאנחנו בדרך חזור מלהביא דברים לסבא וסבתא
אנונימי
שואל השאלה:
ולא אמרו לכם כלום??
אנונימית
שאלו לאן, ענינו את זה, אמרו סעו
אנונימי
באותו הנושא:
לבאר שבעים פה שמבינים בתחבצ
הייתם פוסלים מישהו שגר שעתיים נסיעה בתחבץ ממכם?
יש בעיה לשבת ככה ברחוב או בתחבצ?
יש נסיעות חינם בתחבצ בבחירות? 17.9
ראיתי הרבה חרדים היום בתחבצ ובכללי, יש איזה חג או סיבה כלשהי?
זה נכון שאסור לנסוע בתחבצ?
כחול לבן תומכת בתחבצ בשבת?
כמה זמן הייתם מוכנים לנסוע (בתחבצ/באוטו) בשביל חגיגת יום הולדת 18 של חברים שלכם?
אני יכולה עכשיו לנסוע בתחבצ עם חוגר?
אם אני רוצה לנסוע מחר בתחבצ אני צריכה לנסוע עם מדים?
מותר בעצמאות לנסוע בתחבצ על אזרחי עם חוגר?