6 תשובות
תדברי תקשורת זה חשוב, אם היא לא יכולה להכיל אותך זה כבר בעיה בקשר
כמו שאמרת אם היא החברה הכי טובה שלך היא אמורה להבין ולקבל כל מה שתגידי לה
לא כזה הבנתי את המקרה אבל אם אתה מרגישה שאת מצפה לאיזשהי התנהגות ולא מקבלת אותה ורואה את עצמך מנסה לשנות אותה אז כדאי לך לקחת צעד אחד אחורה ולחשב מחדש את הדברים. תמיד אפשר להכיר חברים, אל תגבילי את עצמך. מציעה לך לעשות חושבים עם עצמך ולהגיע להחלטה אם היא מתאימה להיות החברה הכי טובה בשבילך, כי חברויות נמדדות לפי רגעי הקושי אז תסתכלי מסביבך ותעבדי נתונים :)
שואל השאלה:
קרה פשוט איזשהו משהו משמעותי והמינימום שציפיתי שהיא תעשה זה להתעניין במה קרה אבל במקום זה היא הייתה עסוקה בעצמה ולא שאלה כלום
רק אחרי שהיא שקרה משהו ושאני לא עונה לה אבל היא קלטה ושאלה
קרה פשוט איזשהו משהו משמעותי והמינימום שציפיתי שהיא תעשה זה להתעניין במה קרה אבל במקום זה היא הייתה עסוקה בעצמה ולא שאלה כלום
רק אחרי שהיא שקרה משהו ושאני לא עונה לה אבל היא קלטה ושאלה
תדברי איתה תספרי לה מה מפריע לך
זה בדיוק המצב שליי אבל אני לא מוכנה לדבר איתה.
אני חושבת שבכל זאת תדברי איתה ותסבירי לה בדיוק מה שרשמת פה.
אני חושבת שבכל זאת תדברי איתה ותסבירי לה בדיוק מה שרשמת פה.
אנונימית