5 תשובות
את מעל 18?
שואל השאלה:
לא...16, אם הייתי מעל 18 הייתי פשוט הולכת בלי לומר להם
לא...16, אם הייתי מעל 18 הייתי פשוט הולכת בלי לומר להם
לבקש פסיכולוג לא אמור להיות מביש ליד ההורים, לרוב. תגידי שאת צריכה צריך עם לדבר עם מישהו/י (במקרה הזה פסיכולוג) והכל נשמר בבטן ואין אף אחד אחר שאת סומכת עליו.
אנונימי
ברור, נראה לי שלרוב בני הנוער זה לא קל לשאול את ההורים.
כשהייתי במצבים עם ההורים שלי שניסיתי לשכנע אותם בדברים כאלה חיפשתי בגוגל טיעונים והסברים למה זה כן טוב והראתי להם.
אין לי באמת רעיון פה, את יכולה לחפש באינטרנט מאמרים שאולי יעזרו לך לשכנע אותם כשאת מדברת איתם.
כשהייתי במצבים עם ההורים שלי שניסיתי לשכנע אותם בדברים כאלה חיפשתי בגוגל טיעונים והסברים למה זה כן טוב והראתי להם.
אין לי באמת רעיון פה, את יכולה לחפש באינטרנט מאמרים שאולי יעזרו לך לשכנע אותם כשאת מדברת איתם.
אנונימי
שואל השאלה:
הם לא יקחו אותי ברצינות ויגידו לי ש"אם את צריכה לדבר אז תדברי איתנו.. מה זה השטויות האלה לקחת אותך לפסיכולוג" הלוואי וזה היה כזה פשוט לומר להם שאני צריכה לדבר עם מישהו
הם לא יקחו אותי ברצינות ויגידו לי ש"אם את צריכה לדבר אז תדברי איתנו.. מה זה השטויות האלה לקחת אותך לפסיכולוג" הלוואי וזה היה כזה פשוט לומר להם שאני צריכה לדבר עם מישהו
באותו הנושא: