5 תשובות
חח אחלה תגובה ^
שואל השאלה:
ככ מצחיק ^
אנונימית
סבתא שלי ככה
אני! אני רגילה לזה אז אף פעם לא ראיתי אץ זה כמשהו קשה. אף אחד לא מת מקצת מדרגות....
אנונימית
הייתי גרה ככה לפני כמה שנים וממש אהבתי את זה אבל הייתי קטנה הייתי רצה את זה