4 תשובות
עדיף בכללי במציאות להכיר, זה ירגיש לך יותר אמיתי
שואל השאלה:
דרך חברות שלי יש ידידים בני 20, 21
וזה לא מתאים לי
אני צריכה מעל 24
אנונימית
במציאות עדיף
בפייסבוק
אנונימית