6 תשובות
אני
חחח כן אני
אני, אבל הייתי ממש קטנה
כןן
קים היה לי שיער אסי והכל
עשיתי צ'יטים דרך הצ'אט אנגין
איי איזו תקופה
קים היה לי שיער אסי והכל
עשיתי צ'יטים דרך הצ'אט אנגין
איי איזו תקופה
אנונימי
אני לא ממש שיחקתי במיקמק באופן סדיר בתקופה הזו, אבל הכנתי משתמש באיזה 2010 וכן היה קודים לצ'יטוס או משהו כזה... קצת מוזר לי שזוכרים את זה עד היום.
אני
באותו הנושא: