2 תשובות
האורטודנט יודע מה צריך לעשות, בחיים לא שמעתי אבל על מישהו שהולך למתיחה כל שבועיים זה ממש טיפה.
אני הלכתי כל חודשיים/חודש וחצי
אני הלכתי כל חודשיים/חודש וחצי
אנונימית
יואו זאת את ששואלת את כל השאלות על הגשר? זה נראה שאת ממש לחוצה חחחח
אל תדאגי הכל טוב
אל תדאגי הכל טוב
באותו הנושא: