8 תשובות
משהו מתוק...אני הכי אוהבת לארוחת בוקר לאכול דבש, ויחד עם זה חלב.
אני לא ממש אוכלת ארוחות בוקר, אז זה בדר"כ פשוט קפה וnature valley.
ממרח אבוקדו עם מלח ומלא לימון על צנים עם ביצת עין (:
שואל השאלה:
אנשים צנועים, איפה הערימת פנקייקים ועוגות קצפת? תחשבו בגדול.
אנשים צנועים, איפה הערימת פנקייקים ועוגות קצפת? תחשבו בגדול.
אנונימי
קורנפלקס קינמון עם בננה
אבוקדו.
יש כמה אופציות:
פנקייקים עבים עם קצפת מעל וסירופ מייפל ותותים חתוכים.
טוסט מלחם ג'בטה לבן עם הרבה תוספות וגבינה צהובה ושוקו קר עם קרח.
קוראסון מפוצץ שוקולד ואייס קפה ענק.
***
אבל תכלס מה שאני אוכלת זה מקסימום קורנפלקס עם חלב בכוס כי אני עצלנית
פנקייקים עבים עם קצפת מעל וסירופ מייפל ותותים חתוכים.
טוסט מלחם ג'בטה לבן עם הרבה תוספות וגבינה צהובה ושוקו קר עם קרח.
קוראסון מפוצץ שוקולד ואייס קפה ענק.
***
אבל תכלס מה שאני אוכלת זה מקסימום קורנפלקס עם חלב בכוס כי אני עצלנית
לא יודעת מה הכי אבל היה זורם לי מחר בבוקר פנקייקים וחמאת בוטנים, טחינה עם סילאן, דבש וחתיכות בננה
באותו הנושא: