17 תשובות
מישהי פה ממורמרת
שואל השאלה:
מישהו פה לא עוזר
אז... תגידי להם מה קרה? אם את מחפשת אנשים לפרוק איתם אז אל תגידי להם שלא קרה כלום, במה זה מועיל?
כלכך צודקת, עזבי הם לא מבינים רמזים צריך להגיד להם ישירות
במה ביקשת עזרה?
בסך הכל באת לפה והתמרמרת על זה שמישהו לא התנהג בצורה שרצית שהוא יתנהג
אבל לא נורא, זה יעבור לך
שואל השאלה:
ohyeah7 העיניין הוא שלא משנה כמה אני ידבר יבש הם לא יבינו שבאמת קרה משהו
אם רשמת את זה כח קרה לך משהו את יכולה לדבר איתי ובכללי אני ידעתי את מה שרשמת כבר לא כל הבנים זורמים אם נה שאומרים להם
כן, כי את אמרת להם לא משנה. כשמישהי אומרת לי את זה אני שואל אותה אם היא בטוחה ואם היא אומרת כן אז אני משחרר. בסופו של דבר אני כן רוצה לעזור אבל אם לא מספרים לי אז אני פשוט אניח שהיא לא רוצה לספר לי או שבאמת לא קרה משהו.
שואל השאלה:
אבל הם לא שואלים אם אני בטוחה הם שואלים מה קרה ואני נגיד אומרת לא משנה לא משהו חשוב ואני חושבת שיש כאלו שכן צריכים להבין שעובר עליי משהו
יש לי שאלה, למה אי אפשר פשוט לומר באופן ישיר שמשהו לא בסדר?
זה ימנע הרבה סבל ואי הבנות. המשחק הזה תורם במשהו לפתרון הבעיה?
לא כולם מצליחים לקרוא את התחושות של האחר, במיוחד לא דרך כתב.
כי יכול ליהיות גם שאם היא כותבת ככה ביבש אז היא לא אוצה לדבר,וזה מה שהם חושבים, חשבת על זה?
שואל השאלה:
זה לא שאני אומרת את זה לצומי שלא תבינו לא נכון פשוט אני מרגישה שידידים שלי לא מבינים אותי ואני בטוחה שיש עוד בנות כמוני
אבל את לא חושבת שעדיף שפשוט תספרי להם מה קרה? ידידה שלי הייתה במצב לא משהו לפני כמה ימים והיא שלחה לי הודעה וביקשה שאני אדבר איתה כי היא הרגישה שהיא במצב נפשי לא טוב, אני הרגעתי אותה והיא הלכה לישון. אם היא הייתה מתחילה לשחק איתי משחקים כנראה שהייתי גם מוותר. זה שהם לא שואלים אם את בטוחה זה כבר משהו שהם עושים, אני הייתי בודק שוב אבל במקרה שלך אם הם מגיבים ככה כנראה שעדיף שתהיי יותר ישירה איתם.
שואל השאלה:
אבל הם לא שואלים אם אני בטוחה ותאמין לי שידיד שלי שאנחנו בזמן האחרון בקושי מדברים אבל הוא היה עוזר לי ומייעץ לי מלא ועכשיו אין את זה כל כך וכל מה שאני מבקשת זה שמספיק ילד אחד יבין אותי
שמעי, יש שתי דברים שאת יכולה לעשות.
1. להיות יותר ישירה.
2. למצוא מישהו שדואג לך יותר כי הידיד הזה לא מדבר איתך לאחרונה אז מן הסתם שיהיה לו קצת פחות עניין בך.
שואל השאלה:
העיניין הוא שאני לא חושבת שאני באמת מעניינת מישהו אף אחד לא כותב לי תמיד אני שולחת את ההודעות
אז פה מתחילה הבעיה. את צריכה למצוא אנשים חדשים להתיידד איתם. אף אחד לא יתעניין בבעיה שלך אם הוא לא בקשר טוב איתך. את צריכה למצוא אנשים חדשים לדבר איתם