אחותי קרעה לי את האוזניות ועכשיו את המטען אנחנו באותו חדר
מה לעשות כנקמה? נמאס לי ממנה אני בוכה עכשיו וכל זה בגלל שהיא דרשה ממני שאני אדליק לה את האינטרנט ולא רציתי בגלל שלפני חודש היא שוב קרעה לי אוזניות אמן והיא תמות אני כל הזמן מקווה לזה ואולי יהיה לי שקט בחיים העלובים האלה