8 תשובות
בואי תכירי אותי
לא סטיפס
שואל השאלה:
אז איך כןןן?????
אני כל הזמן פה כי זה איכשהו משאיר אותי שפויה כי אני סוג של מדברת עם אנשיםם
אנונימית
אינסטגרם, ווטסאפ אבל עדיף לך לדבר עם אנשים שאת מכירה ולא חדשים. יש הרבה אנשים שעושים מעשים לא טובים לילדים קטנים..
number five? לאב יו
לגבי אנשים מהאזור שלך תנסי להיכנס לשיחות של ידידים או חברות שלך ולהכיר משם, דרך האינסטגרם, תעשי הליכות או ריצות ואולי תכירי בחוץ (תשמרי על ההנחיות) וגם פה זו דרך להכיר (לא ממליץ אבל)
וואי נשבעת אני באותו מצבב אני לא פוגשת אף אחד זה משגע אותי חחח
שואל השאלה:
^^אין לי ידידים וגם לחברות שלי אין חברים אחרים זל
אנונימית