9 תשובות
בהצלחה❤❤❤ שאפו על האומץ❤
שואל השאלה:
תודה!! אבל אני ממש גרועה במשפטים אז מה לכתוב בערך?
תודה!! אבל אני ממש גרועה במשפטים אז מה לכתוב בערך?
אנונימית
בהצלחה !
ונראה לי מה שכתבת בסדר
שואל השאלה:
תודהה
תודהה
אנונימית
כן, זה כתוב נכון.
וגאה בך אחותי, יציאה מהארון זה לא קל :)
וגאה בך אחותי, יציאה מהארון זה לא קל :)
וואו בהצלחה!!
אני חושב שכן, כל הכבוד על האומץ אין אותו לכל אחד
באותו הנושא: