10 תשובות
כי החברי כנסת ממפלגות השמאל לא בשלטון
אמ כאילו אני מניחה שזה כי הם לא ראש הממשלה
ההפגנות ממומנות זה ידוע
כי מי שמנהל את המדינה שלנו הוא מושחת לדעתם והוא ימיני, הם מתייחסים בעיקר לביבי ולא לכל חברי הכנסת אז.. (נראה לי)
שואל השאלה:
אז התשובה היא שלא אכפת להם משחיתות.
אז התשובה היא שלא אכפת להם משחיתות.
אנונימי
גם האנשים האלה בוכים שכל יום יש נדבקים ומעניין מאיפה זה מגיע :/
שואל השאלה:
האנשים שבהתחלה הפגינו בגלל המשבר והממשלה ושבאמת היה אכפת להם משחיתות שלטונית כבר מזמן לא מגיעים להפגנות האלה כי השתלטו להם לגמרי על ההפגנה. אני אהיה כנה, בהתחלה באמת תמכתי בהפגנה אבל עכשיו לא קשה לפספס מה קורה שם. אנשי השמאל, שמלאים בכסף ראו הזדמנות להעיף את ביבי מהשלטון וניצלו אותה על חשבון אלה שרצו להפגין בעקבות המשבר, ועל חשבון הבריאות של כולנו.
האנשים שבהתחלה הפגינו בגלל המשבר והממשלה ושבאמת היה אכפת להם משחיתות שלטונית כבר מזמן לא מגיעים להפגנות האלה כי השתלטו להם לגמרי על ההפגנה. אני אהיה כנה, בהתחלה באמת תמכתי בהפגנה אבל עכשיו לא קשה לפספס מה קורה שם. אנשי השמאל, שמלאים בכסף ראו הזדמנות להעיף את ביבי מהשלטון וניצלו אותה על חשבון אלה שרצו להפגין בעקבות המשבר, ועל חשבון הבריאות של כולנו.
אנונימי
במקור משם התחילו ההפגנות, ועם הטענה הזאת אני הסכמתי. כרגע זה פשוט אירוע שינאה אחד גדול. זה מגעיל. אני לא אתפלא אם יהיה עוד רצח פוליטי בישראל בזמן הקרוב.
חד משמעית (המשפחה שלי מפגינה וזה נורא כיף לשמוע מה אנשים כמוך חושבים)
^האנשים שמפגינים למרות שיש להם כסף זה אנשים שתומכים במאבק ורוצים לעזור לאלה שאין להם כסף (אנשים תתחילו להבין שזאת לא הפגנה של השמאל די כבר להיות טיפשים!)
אנונימית
באותו הנושא: