10 תשובות
מה הטעם שלך?אוהבת סדרות עם דם?
שואל השאלה:
אם יומני הערפד נחשב אז כן , אבל לא יותר מדי מפחידות
אם יומני הערפד נחשב אז כן , אבל לא יותר מדי מפחידות
גאליס.
מה הסגנון שלך?
ברוקלין 99
איך פגשתי את אמא
איך פגשתי את אמא
זאב צעיר, ריברדייל, המקוריים, ה-100
אליטה
אופוריה
זאב צעיר
בית הנייר
סוחבות
אופוריה
זאב צעיר
בית הנייר
סוחבות
שואל השאלה:
לעל השואלים הסגנון שלי זה בעיקר סדרות מתח ודברים כמו החממה גאליס יומני הערפד ועוד
לעל השואלים הסגנון שלי זה בעיקר סדרות מתח ודברים כמו החממה גאליס יומני הערפד ועוד
גיין הבתולה זה סדרה אחת הטובות
(זה בנטפליקס)
(זה בנטפליקס)
אנונימית
אולי דם אמיתי?
אנונימית