10 תשובות
מה הטעם שלך?אוהבת סדרות עם דם?
שואל השאלה:
אם יומני הערפד נחשב אז כן , אבל לא יותר מדי מפחידות
מה הסגנון שלך?
ברוקלין 99
איך פגשתי את אמא
זאב צעיר, ריברדייל, המקוריים, ה-100
אליטה
אופוריה
זאב צעיר
בית הנייר
סוחבות
שואל השאלה:
לעל השואלים הסגנון שלי זה בעיקר סדרות מתח ודברים כמו החממה גאליס יומני הערפד ועוד
גיין הבתולה זה סדרה אחת הטובות
(זה בנטפליקס)
אנונימית
אולי דם אמיתי?
אנונימית