24 תשובות
בנות לא עושות כלום עצלניות כולן
אנונימי
כי בנים יותר חזקים וזו עובדה, זה הטבע, הן פשוט מתעצבנות שמזכירים את זה. אני לא מאמין שיש אישה שחושבת שיש לשני המינים את אותו הכוח. (פיזי
שואל השאלה:
ולא בנות, כדורעף זה לא ספורט
ולא בנות, כדורעף זה לא ספורט
אנונימי
אנחנו רצות פחות מאיתכם בשיעורי ספורט כי אנחנו עושות מה שהמורה מבקשת וכן זה פחות מכם מה נעשה
אנונימית
שואל השאלה:
גם 900 קשה לכם
גם 900 קשה לכם
אנונימי
מבחינה פיזית לבנים יש יכולת לפתח שרירים מהר יותר ויותר בקלות
אז המקסימום שלכם יותר גבוה משלנו אז הצפייה מכם בספורט יותר גבוה משלנו
הבעיה בלהגיד שבנים יותר חזקים היא שזה עובדתית לא נכון
האמרה הנכונה היא שבנים יכולים להיות יותר חזקים אבל זה לא בהכרח
אז המקסימום שלכם יותר גבוה משלנו אז הצפייה מכם בספורט יותר גבוה משלנו
הבעיה בלהגיד שבנים יותר חזקים היא שזה עובדתית לא נכון
האמרה הנכונה היא שבנים יכולים להיות יותר חזקים אבל זה לא בהכרח
בהכרח, וזה הטבע כבר מבריאת העולם.. סליחה
מה יש להתלונן. פיזית בנות לרוב יותר חלשות מבנים. זה האבולוציה.
אין מה להפגע מזה, זה לא אומר שגברים יותר טובים מנשים רק בגלל שהם רצים יותר מהר.
לכל מין יש הדברים שהוא טוב בהם.
אין מה להפגע מזה, זה לא אומר שגברים יותר טובים מנשים רק בגלל שהם רצים יותר מהר.
לכל מין יש הדברים שהוא טוב בהם.
אנונימי
שואל השאלה:
קחי את אלוף העולם במכות
וקחי את אלופת עולם
אני בטוח שהבן ינצח
קחי את אלוף העולם במכות
וקחי את אלופת עולם
אני בטוח שהבן ינצח
אנונימי
בנוסף זה כמו שאני לא אלך ואצחק עלייך שיש לי אינטיליגנציה ריגשית גבוה יותר כי זה לא משהו שאתה יכול לשנות וזה לא בשליתתך
אחי אני לא מבין מה אתה מנסה להוכיח. כן גברים יותר חזקים פיזית מנשים.
נו ו. מה זה נותן לך עכשיו? גבר אתה לא בג'ונגל ולא בתקופה הפרה היסטורית, אין לזה שום השפעה בימים שלנו.
נו ו. מה זה נותן לך עכשיו? גבר אתה לא בג'ונגל ולא בתקופה הפרה היסטורית, אין לזה שום השפעה בימים שלנו.
אנונימי
שואל השאלה:
כן אבל אנחנו לא באים ואומרים לבנות
ובוכים על זה
אנחנו חיים עם העובדות האלה ואתן סתם בוכות
כן אבל אנחנו לא באים ואומרים לבנות
ובוכים על זה
אנחנו חיים עם העובדות האלה ואתן סתם בוכות
אנונימי
שליטתך*
אנונימי
אתה מכליל
ירדן ג'רבי היא אישה, אלופה אולימפית שהגיעה להשגים מרשימים שרוב הגברים לדוגמה לא הגיעו אליהם.
נכון שככלל יש יותר גברים ספורטאים אבל יש גם נשים.
וזה שיש נשים שלא אוהבת כל כך ספורט לא אומר שהן בהכרח יותר חלשות גם
שאגב, לידעתך, כדורעף נחשב כענף ספורטיבי לכל דבר
ירדן ג'רבי היא אישה, אלופה אולימפית שהגיעה להשגים מרשימים שרוב הגברים לדוגמה לא הגיעו אליהם.
נכון שככלל יש יותר גברים ספורטאים אבל יש גם נשים.
וזה שיש נשים שלא אוהבת כל כך ספורט לא אומר שהן בהכרח יותר חלשות גם
שאגב, לידעתך, כדורעף נחשב כענף ספורטיבי לכל דבר
נו.. על זה אנחנו מדברים. שמצאת אישה אחת שעקפה כמה גברים, כל הכבוד באמת. אישה אחת מתוך מאות נשים שלא יצליחו..
שמע גבר למה זה כזה חשוב לך שבנות יגידו שהן יותר חלשות.
זה סתם נראה שאתה מנסה להוריד נשים אחי.
כן נשים יותר חלשות פיזית מבנים (בהכללה), וכולם יודעים את זה וזה עובדה. אין מה להתעסק בזה כל כך
זה סתם נראה שאתה מנסה להוריד נשים אחי.
כן נשים יותר חלשות פיזית מבנים (בהכללה), וכולם יודעים את זה וזה עובדה. אין מה להתעסק בזה כל כך
אנונימי
ברור שאם תשים את אלוף העולם ואלופת העולם האלוף ינצח כי כמו שאמרתי לבנים יש את היכולת לפתח יותר שרירים
חמדמד לא יודעת איפה שמעת על זה אבל אנחנו לא רצות
אנחנו יושבות בצד ואוכלות במבה ואז שאתם חוזרים לכיתה אנחנו דואגות להגיד כמה פעמים כמה אתם מסריחים בזמן שאנחנו מרססות דאודורנט על כל אחד ואחד מכם
באהבה מכל בנות ישראל
אנחנו יושבות בצד ואוכלות במבה ואז שאתם חוזרים לכיתה אנחנו דואגות להגיד כמה פעמים כמה אתם מסריחים בזמן שאנחנו מרססות דאודורנט על כל אחד ואחד מכם
באהבה מכל בנות ישראל
זה קשור למבנה גוף, לכן בנים בדרך כלל יותר חזקים מבנות.
אם בנות יקחו ברצינות את האפשרות להיות יותר ספורטיביות הם יכולות להפוך להרבה יותר טובות(אני מדברת בתור בת).
וכן, יש הרבה בנות שרצות יותר מהר ויותר חזקות מבנים ואתה מכליל את כול הבנות העצלניות כאילו זה כולן.
אני יכולה להגיד לך שאני בבית ספר רק של בנות ואין אף אחת שנשארת בחוץ ואנחנו עושות חימום של2.500 מסביב לבית ספר כול שיעור ואני רק בת 14.
אם בנות יקחו ברצינות את האפשרות להיות יותר ספורטיביות הם יכולות להפוך להרבה יותר טובות(אני מדברת בתור בת).
וכן, יש הרבה בנות שרצות יותר מהר ויותר חזקות מבנים ואתה מכליל את כול הבנות העצלניות כאילו זה כולן.
אני יכולה להגיד לך שאני בבית ספר רק של בנות ואין אף אחת שנשארת בחוץ ואנחנו עושות חימום של2.500 מסביב לבית ספר כול שיעור ואני רק בת 14.
marceline the vampire queen בריצה לא צריך לפתח שריר צריך לפתח סיבולת שריר אז הטענה שלך שבנים מפתחים שרירים בקלות לא עוזרת
א. אנחנו עושות את מה שהמורות אומרות ומה לעשות, זה אומר לרוץ פחות
ב. חח אתם ממש לא משלימים עם העובדה שלנו יש אינטיליגנציה רגשית גבוהה יותר.
ג.כמו שיש בנים חזקים יותר ובנים פחות יש גם בנות חזקות יותר ובנות חזקות פחות.
ד. אני מכירה בת שעוקפת את הבנים במהירות ובקלילות.
ה. "רציתי להגיד לך", אני שונאת לרוץ
ו. למה אתה בכוונה מנסה לפגוע בנשים?
נ''ב כדורעף זה ספורט- רצים, קופצים וחובטים בכדור. מה מזה לא נשמע לך ספורט?
ב. חח אתם ממש לא משלימים עם העובדה שלנו יש אינטיליגנציה רגשית גבוהה יותר.
ג.כמו שיש בנים חזקים יותר ובנים פחות יש גם בנות חזקות יותר ובנות חזקות פחות.
ד. אני מכירה בת שעוקפת את הבנים במהירות ובקלילות.
ה. "רציתי להגיד לך", אני שונאת לרוץ
ו. למה אתה בכוונה מנסה לפגוע בנשים?
נ''ב כדורעף זה ספורט- רצים, קופצים וחובטים בכדור. מה מזה לא נשמע לך ספורט?
אני מעדיפה קפיצה בחבל. ואני מעדיפה להרים משקולות במקום לרוץ
שואל השאלה:
וואי וואי איזה הודעות ארוכות
וואי וואי איזה הודעות ארוכות
אנונימי
אני אומרת שאני מעדיפה. אני לא אומרת שאני עושה את זה הרבה. אני רצה יותר. קראת את התגובה של vogue?
דרך אגב, יש הבדל בריצה אבל בחלק מהמקומות לא הבדל כזה גדול
^^תן לי לנחש, אני זיינוקית שלא מבינה מהחיים שלה?
דרך אגב, יש הבדל בריצה אבל בחלק מהמקומות לא הבדל כזה גדול
^^תן לי לנחש, אני זיינוקית שלא מבינה מהחיים שלה?